Sunday, January 01, 2006

Be a better person

如果每一年的第一天我都寫下 New Year's Resolutions,還要寫的和往年都一樣的話,是不是有點 pathetic?2002年1月1日,我的日記裡我曾經這樣寫:「新一年的目標,大概打開上年除夕的日記,照用就可以了, 反正,我上年都沒有好好去實殘所謂的計劃。 一年又一年,我還是這樣子生活下去。」每一年要做大概都是以下的事情:多做運動,減少多餘囤積的脂肪,努力工作,努力讀書,學外語,學畫畫,寫故事,寫日記,儲錢不做不做不做敗家女。還有,不要走近以下任何一種男性危險人物:alcoholics, workaholics, commitment phobics, people with girlfriends or wives, misogynists, megalomaniacs, chauvinists, emotional fuckwits or freeloaders, perverts,一旦發現有以上的任何一項跡象的男生,就要逃得遠遠的啊。因為,今年,大目標就是:找個有責任感的體貼好男生來做我的男朋友啊。在這以前,我要把自己變得更好,亞悠,努力,be a better person so that I can meet a better person!

7 Comments:

Blogger Ruth Tam said...

Happy New Year! Love yourself and be nice to yourself. Wish you coming years fill with abundant blessings.

Sunday, 01 January, 2006  
Blogger jojoju said...

Happy New Year! Add oil and may all our wishes come true!

Sunday, 01 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

恭喜發財! 身體健康! 如意吉祥!

Saturday, 28 January, 2006  
Blogger Ruth Tam said...

Happy New Year again. Wish you good health and a fruitful year ahead.

Monday, 30 January, 2006  
Blogger Alien 亞里 炎 said...

新的一年, 祝一切變得更好.

出現得有點唐突, 只是在回看自己的 blog 看到您的留言, 所以來留個言 :)

很喜歡你那句: be a better person so that I can meet a better person.

要緊記, 愛惜自己.

就算我這個討厭自己的人, 也知道要愛惜自己. 只有會愛惜自己的人, 才會有人真的愛惜.

多事的炎

Monday, 30 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

i dont know y i cant leave the msg in your od new entry:

不要飲detox那些毒藥吧.....
我始終覺得, 要減肥的話都應用自己的方法. 多做運動吧.
口服減肥藥, 始終是違反自然生理. 或者幾十年後, 誰會知會否出現副作用呢.... 可能是我保守吧.
再者, 我不相信亞悠你如果肥一點, 會影響你的愛情道路

Monday, 30 January, 2006  
Blogger Sheta said...

It's never too late to leave you message...

I really love this article. You deserve better self and a much much man, so let's addoil! Stay away from irresponsible and cunning dogs. :P

Monday, 30 January, 2006  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home